Masz swoją firmę, która teraz nie przynosi dochodu? Biznes online może być rozwiązaniem Twoich problemów. Przeczytaj, jak zarabiać za pomocą internetu.
Jesteś specjalistą w jakiejś branży? Podziel się wiedzą z internautami.
Uwierz, że Twoja wiedza i umiejętności mają dużą wartość. Stwórz e-booki, kursy online lub udzielaj płatnych konsultacji. Do promocji tych produktów i usług wykorzystaj stronę internetową swojej firmy, media społecznościowe i pocztę elektroniczną.
Ludzie mają teraz więcej czasu na naukę. Chcą się doszkalać, aby zwiększyć swoje kwalifikacje na wypadek konieczności zmiany pracy. Inni chcą wiedzieć, jak w domowych warunkach zadbać o swoje zdrowie i wygląd. Jeszcze inni postanowili zrobić samodzielnie remont w czasie kwarantanny. Wykorzystaj to.
Biznes online – to pomysł na zarabianie w niemal każdej branży.
Działalność w sieci umożliwi Ci przetrwanie czasu epidemii i kryzysu gospodarczego. Niezależnie od tego, czy jesteś kosmetyczką, handlowcem, czy budowlańcem, możesz w internecie zarobić na sprzedaży swoich produktów online. Nie wierzysz? Spójrz:
- Fryzjerki i kosmetyczki mogą napisać poradniki na temat domowej pielęgnacji włosów, cery i stylizacji paznokci, bo przecież każda z nas chce dobrze wyglądać, niezależnie od okoliczności.
- Wizażystki i stylistki mogą napisać ebooki o tym, jak odświeżyć, przerobić dawną garderobę, jak się ubrać, nie wydając przy tym fortuny na zakupy
- Księgowe i agenci ubezpieczeniowi mogą pracować zdalnie bez wychodzenia z domu.
- Budowlańcy mogą prowadzić szkolenia internetowe np. na temat minimalizowania kosztów budowy, załatwiania formalności związanych z uzyskaniem pozwolenia na budowę lub sprzedawać poradnik o tym, jak zrobić samodzielnie remont w domu
- Właściciele sklepów stacjonarnych mogą przenieść sprzedaż do internetu i wysyłać towar do klientów. To samo dotyczy kosmetyczek i fryzjerek. Jeśli jesteś właścicielką salonu i masz nadmiar środków do pielęgnacji, niewykorzystanych w bezpośredniej pracy z klientką, załóż drogerię online.
- Kucharka może udzielać porad, jak tanio i zdrowo przyrządzać posiłki.
- Ogrodnik – jak założyć i uprawiać ogród warzywny.
Biznes online od strony technicznej
Załóżmy, że masz już pomysł na stworzenie szkolenia internetowego albo poradnika w postaci ebooka. Spisz wszystko, co masz do przekazania swoim czytelnikom, w formie pliku pdf. Nagraj filmy instruktażowe. A co potem? Jak rozpocząć sprzedaż?
Jeśli nigdy nie zarabiałaś w ten sposób w sieci, to polecam poczytać rady doświadczonych. Najpierw poszperaj w wyszukiwarce. Potem sprawdź grupy biznesowe w mediach społecznościowych. Poczytaj blogi przedsiębiorców internetowych. Znajdziesz w nich wartościowe treści, które pomogą Ci wystartować ze sprzedażą produktów online.
Przedstawiam linki do przydatnych treści:
- https://mamopracuj.pl/5-wskazowek-jak-stworzyc-swoj-wlasny-kurs-on-line/
- https://www.coursemakers.pl/poradnik
- https://monikapalarz.pl/category/kurs-online/
- https://malawielkafirma.pl/tradycyjny-biznes-w-internecie
- https://www.shoplo.pl/blog/jak-zalozyc-sklep-internetowy/
- https://www.youtube.com/watch?v=5YcepYbQjAE
- https://www.osmpower.pl/jak-napisac-i-sprzedac-ebooka
- https://www.youtube.com/watch?v=rQueH6_n5lI
Otworzyłaś linki, przeczytałaś, obejrzałaś filmy i zmartwiłaś się, że stworzenie kursu online to za duże wyzwanie dla Ciebie? Jeśli tak, to zacznij od napisania i sprzedaży ebooka. To nie jest już takie skomplikowane.
Na sprzedaży internetowej być może nie zarobisz tak dużo, jak w biznesie stacjonarnym. W niektórych branżach jest to jednak obecnie jedyny sposób zarabiania.
Miejmy nadzieję, że za kilka tygodni znów będziemy mogli pracować i prowadzić swoje firmy. Wtedy biznes online może być dodatkowym źródłem dochodu, oprócz etatu i zysków z działalności offline. Jest to dobre rozwiązanie na takie “czasy awaryjne”, jakie mamy obecnie. Chyba nikt z nas nie ma pewności, jak długo potrwa epidemia i czy wirus nie powróci za kilka miesięcy?
Jak jeszcze możesz wykorzystać Internet?
Byłaś dotąd aktywna w mediach społecznościowych? Masz dużo znajomych na Facebooku? Dzięki temu możesz utrzymać kontakt ze swoimi klientami. Zapowiadaj promocje na czas po epidemii i zachęcaj rabatami. Rozmawiajcie, piszcie do siebie. Pocieszajcie się wzajemnie, aby razem przetrwać trudny czas.
0 komentarzy