Chcesz sprzedać swój produkt lub usługę? Próbujesz napisać tekst sprzedażowy, ale nic Ci z tego nie wychodzi? Przeczytaj, jak zaprojektować treść strony lądowania, aby przyciągnąć klienta i przekonać go do zakupów.

Zgodnie z aktualnymi trendami w copywritingu, nie powinno się klienta namawiać do kupna natrętnymi hasłami i reklamami. Trzeba go przekonać, że kupno usługi czy produktu spełni jego marzenia i zaspokoi ważne potrzeby. Nie jest to proste, ale dobry copywriter zna zasady projektowania tekstów sprzedażowych.

Tekst sprzedażowy – jak za jego pomocą przekonuję czytelnika do zakupu?

  • treść strony sprzedażowej konstruuję zgodnie z modelem marketingowym AIDA, oznacza to kolejno:
    – przyciągnięcie uwagi czytelnika
    – zainteresowanie go produktem lub usługą
    – wyzwolenie potrzeby zakupu, czyli przekonanie czytelnika, że będzie zadowolony z zakupów
    – wezwanie do działania, czyli wymyślenie hasła do zakupu
  • w centrum uwagi jest klient i jego potrzeby, a nie podmiot sprzedający
  • produkt, będący przedmiotem sprzedaży, przestawiam od strony korzyści, jakie osiągnie klient po jego zakupie

Drogi Czytelniku, jeśli nie znasz content marketingu, powyższe zasady są dla Ciebie niezrozumiałe. Na szczęście dobry copywriter potrafi wymyślić treść strony lądowania.
Poniżej zamieściłam przykładowy tekst sprzedażowy.
Napisałam go dla firmy, produkującej spersonalizowane torebki damskie.

Uważasz się za nowoczesną kobietę? Lubisz wyglądać modnie, wyróżniać się na ulicy strojem i dodatkami? Teraz możesz pokazać swój styl za pomocą spersonalizowanej torebki BeautyHandbag.

Zapewniamy  super trwały materiał z ekologicznej skóry oraz gwarantujemy solidne uszycie. Ty sama zaprojektuj wygląd swojej torebki, a my wykonamy ją dla Ciebie.

Wyobraź sobie, jak będzie wyglądała zaprojektowana przez Ciebie torebka?

  • będzie piękna, bo to Ty wymyśliłaś jej design,
  • oryginalna, żadna kobieta w mieście  ani żadna z Twoich koleżanek nigdzie nie kupi takiej samej,
  • praktyczna, bo zrobimy tyle kieszeni i przegródek, ile zechcesz.
    Pomyśl, nareszcie będziesz miała porządek w torebce!
    Skończą się nerwowe poszukiwania kluczyków, portfela i telefonu
    na dnie torby z sieciówki!

To łatwe! Kliknij w okienko naszego aktywnego formularza do projektowania.

  • Wybierz wielkość torebki, jaka Ci odpowiada oraz ulubiony kolor.
  • Zastanów się, ile zewnętrznych kieszeni i
    wewnętrznych przegródek powinna mieć Twoja torebka?
  • Określ rodzaj zamknięcia – zamek, rzep czy
    zatrzask? Czy chcesz, aby Twoja torebka miała tylko ucha, czy wolisz pasek na
    ramię?
  • Zaznacz, czy chcesz torebkę w jednolitym kolorze, czy z nadrukiem?
    Wpisz tekst nadruku, jeśli wybrałaś drugą wersję.
  • A może jakieś inne pomysły? Frędzle, metalowe kółka, ćwieki? Co tylko zechcesz!

Trudny wybór? Nie możesz zdecydować, który projekt wybrać? Nic prostszego! Zamów kilka torebek w różnych wzorach. Prawdziwa kobieta potrzebuje dużo torebek na różne okazje!

Dlaczego warto nam zaufać?

Jesteśmy wiodącym producentem damskich torebek ze skóry ekologicznej. Obsłużyliśmy już tysiące zadowolonych klientek. Nasze torebki zdobyły wyróżnienie na Europejskich Targach Mody w Mediolanie w 2019 roku.

Teraz wyszliśmy naprzeciw oczekiwaniom kreatywnych kobiet, które mają
swój styl i wiedzą, jak chcą wyglądać. A Ty? Czy jesteś jedną z nich?


0 komentarzy

Dodaj komentarz

Avatar placeholder

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *